five things

1. jag har emetofobi - jag är alltså 'rädd' för att spy.
2. jag har länge funderat på att bli vegetarian. - men eftersom att de snart är sommar kan jag bara inte skita i all grillad mat osv. jag får väll bara inse att jag är en köttätare och ingenting annat.
3. jag har även funderat på att bli mäklare eller advokat - eller vill jag verkligen de? det kanske bara är för att man kännar så grymt mycke.hihi
4. jag hade jätte svårt för att lära mig cykla och simma då jag va yngre.
5. när jag föddes (va liten) så var jag allergisk mot mjölk, mjöl och ägg och mycket annat - ja va finns de kvar att äta då lixom? allt man äter i stort sett innehåller något som jag inte tålde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt

2010-04-10 @ 18:58:29
Postat av: Anonym

va jobbigt att va allerigsk mot så myckee

2010-04-11 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0