svar på tal.


Erika om jag&sis.:
Tur att du har tagit bort gästlösenet! Hade nästan ingen annan rolig blogg att läsa när du skaffade det.. Varför skaffade du det? Svara snälla på denna komentar/ Erika

det värmde verkligen att höra, tack!
fanns flera anledningar till att jag skaffade lösenord, en av anledningarna va att jag va less på anonyma komentarer plus att jag ville kunna skriva vad jag ville och själv bestämma vem som ska läsa.
ni anar inte vad glad man blir av såna här komentarer. man kan gå runt i timmar och tänka på dom.

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Jag tycker också att det var bra att du tog bort gäst lösenordet! Jag älskar verkligen din blogg och läser den jämt :)

2010-06-12 @ 21:02:24
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0