nolife.se

Visste du att:
( ) Jag gillar insekter
(x) Hånglat på en toalett
( ) Rider
( ) Har velat ta självmord
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) Hållt in en orm
(x) Älskar musik
( ) Älskar djur
(x) Hållt på att drunkna
(x) Älskat någon som du vet du aldrig kommer få
(x) Vill ha pojkvän
(/) Är en snäll och go tjej
(x) Har smink
(?) Haft smink
(x) Hållt i en spindel
(x) Ramlat ur sängen
( ) Sjungt inför hela skolan (fast inte helt ensam)
( ) Tecknar mkt
(x) Ångrat mej jätte mkt
(x) Puttat i en kompis i vattnet (på skojj såklart)
( ) Stulit något
( ) Har velat döda någon
(x) Rymt hemifrån (haha inte lyckat kan jag lova.)
( ) Hatar djurplågeri
( ) Tagit i flugmaskar
(x) hatat min föräldrar 
(xxx) Sjunger i duschen
(x) Förlorat någon jag älskat
(/) Varit mkt sjuk
( ) Vill ha egen häst
(/) Slagit någon riktigt hårt
( ) Kysser med öppna ögon 
( ) Blivit påkörd
(x) Drömt nåt mkt konstigt
(/) Slagit mej allvarligt
(x) Åkt ambulans
( ) Har ett konstigt men fint namn
(x) kört bil
( ) Spytt fem gånger på raken
(/) Klottrat
(x) Sett film med 15 årsgräns
(/) Älskar att sjunga
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Älskar idrott
(x) Sovit ute på vintern 
( ) Har blivit mobbad
(xx) Hatar någon
( ) Skärt mej med vilje
( ) Har djur hemma 
(x) Skrapat upp båda knäna
(x) Hållt någon jag tycker om i handen
(x) Gjort bort mej ordentligt
( ) Älskar naturen
(x) Skrattat högt åt någon
(x) Blivit super arg på en kompis
(/) Slagit sönder något med vilje
(x) Skulle dö för någon
(x) hatar matte
(x) Spelat in en låt
(/) Tror på det övernaturliga
(xxx) Fått en allergisk reaktion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0