finns inte i min värld.

En fyraårig pojke hittades på torsdagskvällen livlös i en bassäng på utomhusbadet Umelagun i Umeå, uppger polisen. Pojken vårdas på intensivvårdsavdelningen på Norrlands universitetssjukhus och tillståndet är kritiskt.

Personal på badet påbörjade hjärt- och lungräddning på plats men pojken var inte vid medvetande när han fördes till sjukhuset.

Fyraåringen, som är hemmahörande i Umeå, var på badet tillsammans med bekanta till familjen. Han kom bort från sitt sällskap som sedan hittade honom på botten av bassängen.
'
jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag ville ba grina när jag läste om det, jag är nog bara vääldigt överkänslig. men världen är så himla orättvis.
tänk vilka skuldkänslor dom kommer ha, dom som va där med honom.
åååååh, han måste överleva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, jag vill också bara grina när jag ser det! Kan du inte skriva på din blogg hur det går för han eftersom jag läser din blogg dagligen!

2010-07-09 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0